Jaworzynka Sport, Jaworzynka
, Jaworzynka
Przyjazd
Wyjazd

Aktualności

 

#BEZPIECZNYPOWROT DO JAWORZYNKI

Szanowni Goście,

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, komfort i przyjemny wypoczynek wprowadziliśmy dodatkowe procedury dezynfekcji. Chcemy, aby czuli się Państwo bezpiecznie podczas pobytu w CWS Jaworzynka. Wprowadzone procedury:

Wejście do obiektu:

  1. Poręcze oraz klamki regularnie dezynfekowane
  2. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk w wejściu do Ośrodka

Recepcja oraz lobby:

  1. Środki ochrony pracowników – maseczki, płyny do dezynfekcji rąk
  2. Regularna dezynfekcja blatów i krzeseł w recepcji oraz lobby
  3. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości  w recepcji oraz lobby
  4. Ograniczenie ilości osób przebywających w recepcji, lobby oraz na tarasie widokowym
  5. Zachowanie 2-metrowych odstępów pomiędzy gośćmi w recepcji, lobby oraz na tarasie widokowym
  6. Minimum formalności podczas meldowania
  7. Ozonowanie recepcji oraz lobby raz na dobę oraz wietrzenie pomieszczeń

Służba pięter:

  1. Regularna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni szklanych, poręczy na klatkach schodowych, włączników
  2. Regularna dezynfekcja miejsc ogólnodostępnych (łazienki, winda, klatki schodowe)
  3. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk na korytarzach i miejscach ogólnodostępnych (łazienki, winda)
  4. Bezwzględny zakaz przebywania w pokojach osób niezameldowanych
  5. Ozonowanie i wietrzenie pokoi po wymeldowaniu gości, możliwość zamówienia ozonowania podczas pobytu – usługa dodatkowa do ustalenia z recepcją
  6. Ozonowanie i wierzenie windy oraz klatek schodowych raz na dobę

Kuchnia i Jadalnia:

  1. Regularna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni szklanych, blatów, stołów, krzeseł
  2. Zachowanie bezpiecznej odległości 
  3. Posiłki serwowane do pokoi
  4. Możliwość ustalenia określonej godziny posiłków
  5. Zapewnienie środków bezpieczeństwa dla pracowników: maseczki, rękawiczki, płyny do dezynfekcji rąk oraz blatów
  6. Zapewnienie płynów do dezynfekcji rąk przy wejściu do jadalni
  7. Ozonowanie i wietrzenie jadalni raz na dobę

 

 ZASADY POBYTU GOŚCI ZE ZWIERZĘTAMI NA TERENIE CWS Jaworzynka

Goście hotelowi podróżujący ze zwierzętami są zobowiązani do przestrzegania naszego regulaminu.

1. Gość hotelowy, który przebywa na terenie hotelu ze zwierzęciem, zobowiązany jest do sprzątania i zachowania czystości po swoim zwierzęciu na terenie całego terenu CWS Jaworzynka

2. Właściciel zwierzęcia oświadcza, że zwierzę/ta są zdrowe i nie stanowią zagrożenia dla innych osób i zwierząt.

3. Zabronione jest korzystanie przez zwierzęta z łóżek, sof, foteli i innych mebli przeznaczonych do wypoczynku dla ludzi.

4. Każde zwierzę powinno mieć zapewnione przez Gościa własne miejsce do spania (kojec, kontener, transporter itp.).

5. Wyprowadzanie zwierząt należących do Gości hotelowych może odbywać się wyłącznie na smyczy.

6. Zabronione jest przebywanie zwierząt na terenie sali gimnastycznej, jadalni, sali konferencyjnej oraz pokoju zabaw dla dzieci.

7. Gość hotelowy przyjmuje i ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakie wyrządzi podczas pobytu jego zwierzę, w tym szkody wobec innych Gości hotelowych, wobec innych zwierząt przebywających czasowo lub stale na terenie hotelu, wobec samego hotelu oraz wobec obsługi/pracowników hotelu. Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego innych gości z winy zwierzęcia

8. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokoju.

9. Jeżeli pościel, materac, wykładzina lub inne elementy wyposażenia pokoju, w którym przebywa zwierzę, będą przez nie zabrudzone (sierść, błoto) lub uszkodzone, właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód w cenie określonej przez Dyrekcję Hotelu.

10. Ze względów bezpieczeństwa, sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia w pokoju. W celu ustalenia dogodnej godziny prosimy o kontakt z obsługą.

11. W przypadku stwierdzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Recepcja bezzwłocznie podejmie kontakt z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, hotel zastrzega sobie prawo wejścia personelu do pokoju gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i odstawienia zwierzęcia do najbliższego schroniska dla zwierząt. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych działań pokrywa właściciel zwierzęcia.

12. Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona opłata administracyjna w wysokości 300 zł oraz dodatkowo zostanie naliczona związana z pobytem zwierzęcia zgodnie z obowiązującym w obiekcie cennikiem.

13. Właściciele zwierzęcia są odpowiedzialni za zastosowanie się do regulaminu hotelowego dotyczącego zachowania ciszy nocnej w hotelu i niezakłócania spokoju innym gościom.

14. Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w CWS Jaworzynka i akceptuje jego zapisy.

Oferty specjalne

FERIE ZIMOWE
od 243 /noc
od 243 /noc

Rodzinne ferie w Jaworzynce

Szczegóły oferty

FERIE ZIMOWE

Jesień w górach
od 185 /noc
od 185 /noc

Piękna Polska Złota Jesień w górach

Szczegóły oferty

Jesień w górach

Oferta standard
od 170 /noc
od 170 /noc

Odetchnij w górach.

Szczegóły oferty

Oferta standard

Zobacz wszystkie

Jaworzynka 89,
43-476 Jaworzynka, Polska

Zobacz na mapie
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z naszymi promocjami i ofertami specjalnymi.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij